Fandom

Zaklínač Wiki

Cerys an Craite

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Cerys an Craite je dcerou Cracha an Craite, mladší sestra Hjalmara an Craite ze Skellige a jedna z potenciálních kandidátů na královnu Skellige.

Ačkoliv se nejedná o žádnou vyhublou dívenku vysloužila si u přátel přezdívku „Křepelka“, ve skutečnosti se jedná o paličatou, odvážnou a bojovnou Skelližanku, která se jen tak nevzdává. Na rozdíl od ostatních obyvatelů ostrova a svého bratra má však vlastnost, která je velmi vzácná - trpělivost. Velmi nerada slyší, že žena nemůže zvládnout to co muž.

Poprvé se objevuje ve hře Zaklínač 3: Divoký hon ve které se později v závislosti na vývoji situace během úkolu Královský gambit může stát královnou Skellige.

Zaklínač 3: Divoký hon Editovat

Cerys-an-craite.jpg

Cerys na obrázeku z deníku ve hře Zaklínač 3: Divoký hon

Geralt se s Cerys setká na pohřební hostině zesnulého krále Brana, když si v doprovodu Yennefer přisedne k jejímu stolu a společně s ostatními přítomnými naváží příjemnou konverzaci, která může vyústit až v závod na vrchol hory na který Cerys Geralta vyzve.

Po návratu ze závodu se k překvapení všem přítomným začne Cerys ucházet o Skelližský trůn. Čímž překvapí jak svého otce tak všechny ostatní. Otec jí však stejně jako jejího bratra Hjalmara podpoří.

Krátce po hostině se vydává na ostrov Spikeroog na kterém hodlá sejmout kletbu z tamního jarla Uldaryka, jehož celý ostrov považuje za šíleného.

V síti Wikia

Náhodná Wiki