FANDOM

Cerys an Craite je dcerou Cracha an Craite, mladší sestra Hjalmara an Craite ze Skellige a jedna z potenciálních kandidátů na královnu Skellige.

Poprvé se objevuje ve hře Zaklínač 3: Divoký hon ve které se později v závislosti na vývoji situace během úkolu Královský gambit může stát královnou Skellige.

Osobnost Editovat

Ačkoliv se nejedná o žádnou vyhublou dívenku vysloužila si u přátel přezdívku „Křepelka“, ve skutečnosti se jedná o paličatou, odvážnou a bojovnou Skelližanku, která se jen tak nevzdává. Na rozdíl od ostatních obyvatelů ostrova a svého bratra má však vlastnost, která je velmi vzácná - trpělivost. Velmi nerada slyší, že žena nemůže zvládnout to co muž.

Zaklínač 3: Divoký hon Editovat

Pohřební hostina Editovat

Geralt se s Cerys setká na pohřební hostině zesnulého krále Brana, když si v doprovodu Yennefer přisedne k jejímu stolu a společně s ostatními přítomnými naváží příjemnou konverzaci, která může vyústit až v závod na vrchol hory na který Cerys Geralta vyzve.

Po návratu ze závodu se k překvapení všem přítomným začne Cerys ucházet o Skelližský trůn. Čímž překvapí jak svého otce tak všechny ostatní. Otec jí však stejně jako jejího bratra Hjalmara podpoří.

Spikeroog Editovat

Krátce po hostině se vydává na ostrov Spikeroog na kterém hodlá sejmout kletbu z tamního jarla Uldaryka, jehož celý ostrov považuje za šíleného. Pomoci jí s kletbou připlouvá Geralt z Rivie, kterého o to poprosil otec Cerys samotný jarl Crach. Společnými silami se jim povede odhalit co sužuje jarla Uldaryka a zlomit nebezpečnou kletbu. Uldarik je poté Cerys zavázán.