Fandom

Zaklínač Wiki

Carmen

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Carmen

Majitelka nevěstince v Chrámové čtvrti, má pro vás úkol "Pracující dívky". Také hraje kostky (nováček). Můžete jí také pozvat jako doprovod na party u Shani (za poplatek).
Jedna z mála ženských postav ve hře, se kterou Geralt nemůže skončit v posteli - má totiž tajemného milého, kterého má opravdu ráda.
Více se hráč dozví v Kapitole III u přívozu v Bažinách - úkol "Kráska a zvíře". Její milý je vlkodlak a Carmen vám nedůvěřuje, že jej nezabijete; chce jej vyléčit, ale jméno vám neřekne. V úkolu budete moci pokračovat až potom, co zjistíte vlkodlakovu totožnost. Rozhodnutí zda necháte vlkodlaka žít nebo jej zabijete je součástí hlavní dějové linie a nedá se mu vyhnout; při tom samozřejmě odhalíte i jeho identitu.

Po odhalení vlkodlakovy identity budete potřebovat pomoc Hierofanta, Kalksteina, listí kozího pysku a slzu panny (ošetřovatelky ve špitále sv. Lebedy, jiná náhodné obyvatelky města nebo ... Sigfrieda). Nakonec se ukáže, že nic z toho nebylo zapotřebí, stačila jenom opravdová láska.

(A také: v Kapitole V nakonec zjistíte, že Carmen byla onou dcerou Velebného pána, kterou vyhnal z domu.)

Úkoly Editovat

Seznámil jsem se s Carmen, prostitutkou z chudé čtvrti ve Wyzimě. Ostatní děvky si cení jejích názorů, takže by se dalo říct, že je Carmen jejich představitelka.

Pokud si ji zvolíte jako společnici pro oslavu v rámci úkolu Přítelkyně ze starých časů:

Pozval jsem Carmen k Shani na oslavu. Přesně podle očekávání se projevila jako děvče, které se rádo baví.

Pokud splníte úkol Kráska a zvíře:

Sejmul jsem z Vincenta kletbu lykantropie a pomohl jsem ho přesvědčit, že si Carmen zaslouží jeho lásku. Doufám, že jim to bude klapat.

Pokud se rozhodnete zabít Vincenta:

Potkal jsem Carmen v podivném domě v klášterní čtvrti, zničené bojem.

Konec spoileru.

V síti Wikia

Náhodná Wiki