Fandom

Zaklínač Wiki

Calanthé

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Calanthé.png

Kresba Calanthé v povídce Otázka ceny, kniha Zaklínač: Poslední přání.

Calanthe Fiona Riannon z Cintry, známá také jako "Ard Rhena" ("Královna hor" ve Starší mluvě), nebo také "Lvice z Cintry", synovcem Crachem an Craitem nazývána "Modron", byla královna Cintry, matka Pavetty a babička Ciri.

Charakter a vzhled Editovat

Calanthé proslula svou krásnou, statečností a také všeobecně tvrdou vládnou, přesto však byla svým lidem milována.

Popisována je jako půvabná, vysoká žena se světlými vlasy, smaragdově zelenými očima a světlou pletí, oblékající se do zelených šatů, ze šperků často nosila velké smaragdové prsteny.

Sága o Zaklínači Editovat

Narození Editovat

Calanthé se narodila jako jediný potomek krále Dagorada z Cintry a královny Adaliy, známé jako Víla, v těle jí také proudila krev legendární elfské čarodějky jménem Lara Dorren, neboť se jednalo o jejího předka.

Královna Cintry Editovat

Po smrti svého otce usedá ve věku čtrnácti let na trůn Cintry, teprve v patnácti letech vede armádu proti Nazairské armádě, po bitvě získává přezdívku Lvice z Cintry.

Zákony Cintry zněly jasně. Královna nesměla vládnout bez manžela, neboť trůn mohl zdědit pouze muž. Rozhodla si vzít za manžela Roegnera, prince z Ebbingu. K sňatku došlo v jejích sedmnácti letech, Princ z Ebbingu byl o několik let starší než Calanthé, ale ta neměla na výběr, protože existovali pouze tři možnosti. Občanská válka, abdikace z funkce ve prospěch jiného rodu nebo sňatek a dělení se o moc s manželem.

Calanthé zvolila třetí možnost, která však byla dosti komplikovaná, neboť se začalo mezi lidmi šířit velké množství drbů různých druhů. Některé hovořily o incestním vztahu v královském rodu, jiné o milostném poměru Calanthé a jejího bratrance. Což mnohé potenciální nápadníky odradilo. Nakonec však přeci jen někoho nalezla. Byl jím Roegner z Ebbingu, nabídku k sňatku nezvažoval dlouho a souhlasil.

Po dvou letech společného soužití porodila Calanthé svého jediného potomka, dceru Pavettu. Později ještě dvakrát potratila a později bylo jasné, že více potomků již nikdy mít nebude.

Poznámky Editovat

Původní informace v tomto příspěvku. Později budou odstraněny/přesunuty do životopisu Calanthé jakmile přijde jejich pravý čas.

Calanthe byla jediným dítětem krále Dagorada z Cintry a královny Adaliy, známé jako Víla. A protože Cintarský trůn může zdědit pouze muž, ona  může být pouze manželkou budoucího krále. Rozhodla se vzít si Roegnera, prince z Ebbingu. později po jeho smrti se vdala za Eista Tuirseacha ze Skellige.

Během masakru v Cintře , Calanthe spáchala sebevraždu namísto aby se vzdala skokem z Cintarských hradeb během jejího obléháni potom co byla těžce raněna v bitvě s Nilfgarďany v bitvě o Marnadal.

V síti Wikia

Náhodná Wiki