Fandom

Zaklínač Wiki

Bestie

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Pekelný pes

Velký ohnivý pes z Podsvětí, nejsilnější nestvůra v Kapitole I a jeden z nejtěžších oponentů ve hře.
Tvrdí se, že na tento svět přichází kvůli hříchům lidí, kterým se mstí namísto jejich obětí. Lze ale jen s obtížemi určit, kdo konkrétně si opravdu "zasloužil" jeho přítomnost.

Strategie na její zdolání jsou předmětem diskuze na mnoha hráčských fórech, nejčastější tipy jsou: omráčit jej max. vylepšeným Aard a dorazit jedním úderem; použití oleje proti přeludům a silného stylu kombinovaného se skupinovým; snažit se udržet naživu Abigail, která vás léčí / vesničany, kteří "rozptylují" barghesty; před bojem vypít vlaštovku a puštíka a útočit na bestii pouze s plným zdravím a jinak utíkat a vyhýbat se konfrontaci (použítí úhybu = 2x stisknutí šipky vpřed), podpalovaní barghestů pomocí Igni, opití se před bojem a využití schopnosti Rauš (imunita na bolest), aj.

NOVÝ OSVĚDČENÝ TIP - ZDOLAL BESTII ZA NĚKOLIK MINUT: používat rychlý styl, uhýbat útokům běháním dokolečka či tam a zpět - mate ji to. Používat pouze znamení Aard, vůči jiným je imunní. Olej proti přeludům, vlaštovka a puštík výhodou. Samozřejmě je nutné používat stříbrný meč a odrážet barghesty, pokud se příliš přiblíží. 

Funguje také kombinace Igni (proti Barghestům), Aardu, rychlého stylu a Blizzardu (lepší využití úhybů).

Bestie nezapře hned dva vlivy - prvním je román Pes Barkervillský od A. C. Doyla, druhým starořecká mytologie - pes Kerberos hlídající Podsvětí.
Mimochodem, není to jediná reference na řecké báje v Kapitole I. - další je klasická hádanka, kterou položí Abigail Geraltovi (původně to byla Sfinx a Oidipus).

Pekelný pes zvaný bestie je bytostí ze záhrobí, přeludem, jenž přijal formu pekelného ohaře a který když jednou najde stopu oběti, nikdy z ní nesejde. Vesničané věří, že pekelný pes je vtělenou mstou bohů, kteří bestii posílají na zem jako trest za spáchané hříchy..
  • Výskyt: Může se objevit kdekoli, kde žijí nedobří lidé.
  • Odolnosti: Odolný vůči většině efektů; je to tělesná bytost, takže je možné ho srazit k zemi nebo omráčit, byť s obtížemi.
  • Zranitelnost: Lze ho zranit ocelovým mečem; proti pekelnému psu je nejefektivnější rychlý styl.
  • Taktika: Dokáže přivolávat barghesty; snaží se uvěznit protivníka v ohnivém kruhu a pak ho rozsápat.
  • Alchymie: Stopa podsvětí.

V síti Wikia

Náhodná Wiki