Fandom

Zaklínač Wiki

Berengar

1 693stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share
Berengar

 Jeden z mála zaklínačů ze Školy vlka, který přežil útok lůzy na Kaer Morhen. Tak jako několik dalších zaklínačů měl pochybnosti o správnosti zaklínačského povolání a raději odešel z hradu. V okolí Wyzimy byl zajat zločineckou organizací Salamandra a pod jejím nátlakem zradil své druhy. Prozradil kde leží Kaer Morhen a tím umožnil útok Salamandry na hrad. Salamandra zde ukradla zaklínačské elixíry a zneužila je pro konání pokusů se zvířaty a lidmi. Po jeho stopách se vydal Geralt. Jeho přičiněním se Berengar od Salamandry odvrátil a přestal pro ní pracovat. Když ho Geralt za jeho zradu nepotrestal, pomohl pak Geraltovi v boji s jedním z vůdců Salamandry Azaru Javedovi. V těžkém boji pomohl Geraltovi zvítězit, ale sám při tom zahynul.

Úkoly Editovat

Vesemir se zmínil o zaklínači, který opustil Kaer Morhen ještě před mým příjezdem. Ten zaklínač se jmenuje Berengar.

Berengar se objevil v podhradí ještě před mým příjezdem. Přijal od obyvatel smlouvu na zabití Bestie, a pak zmizel. Že by ztratil odvahu?

Dozvěděl jsem se, že Berengar měl nějaké kšefty se Salamandrou. Nevím, či s nimi spolupracoval, nebo byl jejich nepřítelem.

Berengar mě znovu o krok předběhl. Byl ve Wyzimě, kde si ho najal alchymista Kalkstein. Tak jako mě.

Zaklínač Berengar zahynul.

Zprávy o Berengarově smrti byly přehnané. Zaklínač spolupracuje se Salamandrou a na rozkaz Magistra se vydal hledat Alvina.

Ve vesnici Bahnice jsem se konečně setkal tváří v tvář s Berengarem. Projevil se jako nesympatický a zahořklý samotář. Berengar v sobě živí nenávist k ostatním zaklínačům, především ke mně.

Měl jsem vážnou rozpravu s Berengarem, během které jsem lépe poznal jeho osud a pochopil motivaci. Berengar vypadal rozrušeně a rozhodl se zmizet co nejdále od nebezpečí a problémů.

Tentokrát Berengar sledoval mě. Přidal se ke mně během boje s Azarem Javedem a zahynul, nicméně jeho oběť nepřišla na zmar.

Pokud Geralt zabije Berengar:
Po bouřlivé debatě mě Berengar vyzval k boji. Musel jsem ho zabít. Pokud Geralt šetří Berengar:
Berengar napsal dopis, ve kterém se přiznal ke zbabělosti, vynucené spolupráci se Salamandrou i ke zradě Kaer Morhen. Naše setkání na něj ale silně zapůsobilo, a proto vyrazil do Wyzimy, aby dopadl Azara Javeda v tajné laboratoři Salamandry.

Konec spoileru.

V síti Wikia

Náhodná Wiki