Fandom

Zaklínač Wiki

Beranina

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Beranina

Šéf wyzimského obchodu s narkotiky, hazardem, prostitucí, "horkým zbožím" a vraždami. Připlete se vám do vyšetřování vraždy svědka s dobrými informacemi o Salamandře. Záleží na hráči, jestli jej začne vážně podezřívat - při sledování některých stop na sebe pro Beraninu osudová konfrontace nenechá dlouho čekat.
Beranina má kolem sebe neustále dostatek bodyguardů, přemoci jej není nejjednodušší.

Jelikož je Beranina (v tomto případě) nevinný a navíc je to úhlavní nepřítel konkurenční Salamandry, je vhodné nechat Beraninu na živu, zejména chce-li se jej někdo zbavit za podivných okolností. Jinak se Geralt nevyvaruje nepěkného překvapení na konci kapitoly.

Úkoly Editovat

Seznámil jsem se s Beraninou, šéfem gangu banditů z klášterní Wyzimy. Neudělal na mě dobrý dojem. Já na něj také ne.

Jeho chlapi na symbol Salamandry reagují nervózně. Je vidět, že s tou organizací mají něco společného.

Ten mizera měl pravděpodobně něco společného se zmizením Berengara.

Beranina poslal své lidi do Lebedova špitálu. Jeho banditi na mě zaútočili, když jsem se snažil vyslechnout vězně, kterého tam léčí.

Pouze v případě, že se považuje za nevinného:
Podezření nebylo opodstatněné. Získal jsem důkaz, že Beranina není šéfem Salamandry.

Pouze tehdy, pokud Geralt zabije Beranina:
Velitel gangu zahynul mou rukou.

Konec spoileru.

V síti Wikia

Náhodná Wiki