Fandom

Zaklínač Wiki

Barghest

1 678stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share
Barghest

Barghesti jsou spektrální ohaři, kteří jsou přivolání Bestií, která terorizuje periferii Vizimy. Nemají žadné slitování. Nelze je o otrávit a Barghesti jsou také velice nebojácní. Někteří lidé říkají, že jsou to zvědové Divokého Honu a někteří, že jsou ztělesněním boží odplaty. Barghesti se většinou objevují u Odova domu, na nábřeží nebo u kapliček věčného ohně. Někteří se objevují v místech, kde zemřeli psi (většinou vzteklí).

V severní Anglii je legenda o Barghestovi - obrovském psovi

Barghesti jsou prý zjevení, která mají podobu přízračných psů a pronásledují živé. Podle některých podání jsou tyto stvůry zvědové Divokého honu. Jiné legendy tvrdí, že se přeludy objeví jako boží trest a představují vtělení pomsty. Všechna vyprávění se ale shodují na jednom - barghesti jsou vůči živým naprosto nemilosrdní.

  • Výskyt: Barghesti jsou přeludy, přicházející z podsvětí pouze tehdy, jsou-li povoláni.
  • Odolnosti: Jsou odolní vůči strachu a není možné je otrávit; při příchodu z podsvětí získávají těla, takže je možné je omráčit a vyvolat bolest, ačkoli jsou vůči tomu velmi odolní.
  • Zranitelnost: Jsou citliví na stříbro a snadno srazitelní k zemi, proti barghestům je nejefektivnější rychlý styl, nejzkušenější zaklínači při boji se skupinou barghestů používají styl skupinový.
  • Taktika: Snaží se protivníka obklíčit. Tam,kde je jeden barghest,jich většinou bývá více.
  • Alchymie: Zvířecí zuby, ektoplasma, prach smrti.

Zdroje Editovat

Poznámky Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki