Fandom

Zaklínač Wiki

Bažiny

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Brickmakers' village

Bažiny

Bažiny rozprostírající se na jih od Wyzimy. Je tu plno Utopenců, Topivců, Bloedzuigerů, Echinopsů a Archespor. Budete zde pátrat po prastaré Mágově věži.

Důležitá místa Editovat

Loading Swamp day.png

Bažiny

"Na druhém břehu jezera poblíž Wyzimy leží poměrně velký močál, v němž nalezlo domov několik nevelkých skupin lidí a mnoho různých příšer. Není tam bezpečno ani za dne, každou chvíli může ze zakalené vody vyskočit utopenec nebo bloedzuiger. Případný poutník by měl také dávat pozor na bludičky, které s oblibou vábí neopatrné cestující hlouběji do bažin, kde nešťastníci zapadnou do bahna a zahynou. Na blata se dá dostat z přístaviště ve Wyzimě, kde je možné najmout si převozníka a nechat se převést lodí přes jezero.

V hloubi mokřin pracuje skupina dřevorubců, těžících dřevo na prodej wyzimským řemeslníkům. Dřevaře vede pevnou rukou trpaslík Yaren Bolt.

Na blatech sídlí cihláři, žijící z těžení a vypalování hlíny. Je to malá, od světa odloučená vesnička, žijící si vlastním životem. Vede je poněkud zvláštní žena jménem Vaska.

Blata jsou místo, kde musí člověk sklonit hlavu před bujnou a divokou přírodou. Právě proto se zde usadili také druidi, kteří tu založili posvátný háj se stromem života ve středu. Svatí mužové v háji nepovolí žádné nepravosti, starají se o nemocná zvířata a dokonce hostí i dryádu.

Močály zahalené mlhou skrývají mnohá tajemství. Lze narazit například na nevelkou mýtinu, kde stojí řady soch mocných golemů, jakoby zamrzlých v půli kroku. Jeden z nich, výhružně se tyčící nad mýtinou, působí značně znepokojivě."

cihlář cihlář cihlář cihlář
cihlář cihlář cihlář

Přilehlé oblasti Editovat

Painting Geralt crossing to swamp.jpg

Geralt crossing to the swamp

Důležité postavy Editovat

a druid hierofant převozník Dědek Jean Pierre, the bounty hunter Morenn, a dryad Vaska, the village eldress Yaevinn, a Scoia'tael leader Yaren Bolt, the lead woodcutter

Rostliny Editovat

Poznámky Editovat

Mapy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki