Fandom

Zaklínač Wiki

Assire var Anahid

1 688stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Assire var Anahid je Nilfgaardská čarodějka pocházející z Vicovaro, druhá sestřenice Cahira aep Ceallach a rovněž jednou ze zakládajících členek Lóže čarodějek. Tato čarodějka rovněž vypomáhala císaři s vojenskými operacemi.

Informace pro Lóži zjišťovala za pomoci své informátorky Cantarelly, známé spíše jako Carthia van Canten, jenž byla milenkou Vattiera de Rideaux.

Zaklínač 2: Vrahové králů Editovat

Assire, Matsen, Velvyslanec.png

Assire var Anahid pod dozorem Renualda aep Matsena a Shilarda Fitz-Oesterlena ruší artefaktovou kompresi.

Assire na rozkaz Nilfgaardského velvyslance Shilarda Fitz-Oesterlena přicestuje za pomoci teleportu do Loc Muinne, kde se s velvyslancem setká uprostřed noci v Nifgaardském táboře. Je pověřena "osvobozením" Triss Ranuncul uvězněné v malé nefritové figurce, kterou velvyslanec získal od jednoho ze svých kurýrů.

Jakmile čarodějka seznámí Matsena a velvyslance s možnými riziky pustí se do zvrácení kouzla. Assiře se zlomení artefaktové komprese povede a Triss Rununcul zachrání. Než se však stihne vzpamatovat z úspěchu je zadržena Matsenem a po krátkém monologu Shilarda Fitz-Oesterlena zavražděna.

Assiřina vražda.png

Assira zavražděná rukou (dýkou) Shilarda Fitz-Oesterlena.

Assira svým zraněním ihned podlehne a její tělo je hozeno do vody, kousek od osvobozené Triss, která její vraždě nemohla nijak zabránit.

Poznámky Editovat

  • Ve hře Zaklínač 2: Vrahové králů se nelze přímo setkat s touto čarodějkou. K dispozici je pouze videosekvence, která slouží jako úvod do třetí kapitoly, kterou spatříte pouze v případě, že jste zvolili Iorwethovu cestu příběhem.

V síti Wikia

Náhodná Wiki