Fandom

Zaklínač Wiki

Anna Henrietta

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Neznámývzhled-charakterbox.png Vítej, potřebujeme Tvoji pomoc!

Víš něco o této postavě?
Poděl se o své znalosti s námi a pomoz vylepšit tuto stránku! Nebo se přesuň do kategorie pahýly, nalezni něco co je ti dobře známé a vylepši to, oprav a zdokonal.

Anna Henrietta je kněžnou Nilfgaardské provincie zvanou Toussaint s vlastní autonomií, jež je známá především vývozem kvalitních vín. Anna se stala kněžnou po smrti svého manžela Rajmunda, dva roky před první návštěvou Toussaintu zaklínačem Geralta z Rivie a jeho společníků. Byla u svého lidu velmi oblíbenou a milovanou panovnicí.

Oslovována je zejména jako Kněžna, Její výsost a nebo těmi nejvěrnějšími a nejbližšími zkrácenou formou svého jména - Anarietta.

Knižní sága Editovat

Kněžna se při jednom z vystoupení u knížecího dvora zamilovala do barda Marigolda - tedy do více-hraběte Juliana Pankratze z Lettenhowe, jenž jí později oslovuje „Lasička“. (pravděpodobně kvůli malému, špičatému nosíku). Zatím co se Bard a Kněžna tajně scházeli po celé dva měsíce, manžel Anny se nacházel v Cintře a o nevěře své ženy neměl nejmenší tušení. Teprve až po návratu Rajmunda do Toussaintu vyplavalo vše napovrch.

Nahněvaný manžel Kněžny se pevně rozhodl, že nechá vyříznout srdce Pěvci, upéci ho a následně ho donutí svou ženu, aby srdce svého milence snědla. Než však stihl svůj plánu uskutečnit, dostal mrtvici a zemřel.

Geralt poprvé v Toussaintu Editovat

Kněžna se s Geraltem z Rivie a jeho společníky poprvé setkává, když zavítají do její země s cílem krátce si odpočnout před pokračováním ve hledání Ciri. Mezi společníky Zaklínače se nachází i její bývalý milenec Marigold se kterým krátce poté pokračuje v milostném vztahu.

Po celou dobu návštěvy se snaží Kněžna Marigoldovým přátelům co nejvíce vyhovět a rovněž je přesvědčit, aby v knížectví zůstali. Veškerá její snaha je, ale marná a Geraltovi společníci v čele se Zaklínačem vyrážejí k hradu Stygga, na základě Geraltova snu. Marigold však Kněžnu neopustí a zůstává s ní.

Společné soužití s Marigoldem Editovat

Marigold po určité době společného soužití s Kněžnou začal pokukovat i po jiných ženách v Knížectví. Jednou, když ho Kněžna Anna načapala v náruči baronky Veronique, přetekl její pohár trpělivosti a rozhodla se nechat Marigolda popravit. Poprava se měla konat konat na náměstí a přítomen u ní byl shodou okolností i zaklínač Geralt a Ciri. Na poslední chvíli se však rozhodla Kněžna svůj rozsudek změnit a darovala bývalému milenci milost a nechala jej vyhnat ze své země s tím, že se již nikdy nesmí vrátit.

O Víně a Krvi Editovat

Když je Toussaint sužován nebezpečnou vraždící bestií, posílá Kněžna Anna Henrietta dva své nejlepší rytíře - Palmerina de Launfala a Miltona de Peyrac-Peyrana, aby našli Geralta z Rivie a předali mu její poselství jež zahrnovalo žádost pomoc s vraždící bestií.

Související úkoly Editovat

Vláda Editovat

Předchůdce:
Rajmund
Znak z doby nástupu Toussaintská kněžna Znak z doby konce vlády Nástupce:
???

V síti Wikia

Náhodná Wiki