Fandom

Zaklínač Wiki

Anatomie zločinu

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Úkol Anatomie zločinu
Akt(y) 2
Zadavatel Raymond
Lokace Chrámová čtvrť
Postavy {{{Postavy}}}
Monstra {{{Bestiář}}}
Odměna up to 3500 XP
Související
úkoly
Hrobníkův vděk
Podezřelý: Beranina
Podezřelý: Kalkstein
Podezřelý: Leuvaarden
Podezřelý: Talar
Podezřelý: Vincent Meis
Podezřelý: Vivaldi
Přítelkyně ze starých časů
Skryté skutečnosti
Svědek
Wyzimská tajemství
ID q2104_autopsy

Primary quests.png

Keď postúpite v úlohe „Tajomstvo Wyzimy“, tak sa Raymond stiahne do bezpečia. Neskôr, keď postúpite v príbehu (pohovoríte si s obvinenými a urobíte už nejaké závery) po vás pošle malého chlapca s odkazom, že máte za ním prísť. Dajte mu 200 orenov na pokračovanie vyšetrovania a povie vám, že Svedka, ktorého ste predtým hľadali niekto zabil. Mali by ste skúsiť spraviť pitvu, aby ste sa pokúsili zistiť, kto ho zavraždil. Požiadajte Shani, aby vám pomohla. Súhlasí s tým, že sa v noci stretnete v špitály, keď tam už budete mať telo. Tiež povie, že ona spraví len čisto vecnú pitvu a k záverom sa musíte dopracovať sami, tak by ste mali zistiť nejaké informácie, čo by vám pomohli. Môžete dostať pár tipov od niektorých postáv a tiež si kúpiť knihu „O súdnej medicíne“ od trpaslíka v kupeckej časti. Telo získate do hrobára. Chce zaň nejaký trpasličí alkohol. To je medovina (Mahakamský dvoják), dá sa kúpiť v krčme. Dajte mu jednu fľašu a sľúbi, že na polnoc dopraví telo do špitálu. Potom už len o polnoci zájdite do špitálu aj vy a so Shani uskutočnite pitvu. Počas pitvy môžete dôjsť k záveru, že je vrahom Beranina (na základe bodných rán), alebo, že je vrahom Kalkstein (na základe prítomnosti jedu vo vnútorných orgánoch). Sú to síce nesprávne závery, ale môžete nimi ukončiť úlohu. Vrahom je však Javed (Raymond), ktorý nastražil na tele falošné stopy, aby odviedol pozornosť od seba. (Ak ste označili niekoho za nevinného a povedal vám isté informácie o Javedovi, už ste mohli nadobudnúť isté podozrenie, keď ste našli u Raymonda luxusnejšie zariadenie, fisstech, prípadne rozhovorom s Raymondom o istom veliteľovi, o ktorom vám pravý aj falošný povedia rozličné verzie. No tieto fakty sú len pre hráča, dopracovať sa k tomu v hre musíte pitvou, alebo nájdením tela). Ak ste počas úlohy „Hrobárova vďačnosť“ našli telo pravého Raymonda, tak sa dopracujete ku výsledku, že vrahom je detektív „Raymond“. Ak ste to telo nenašli potrebujete nejaké stopy, aby ste sa k tomu dopracovali. Pravý Raymond vám na začiatku vyšetrovania povedal, že Azar Javed je zerrikan. Okrem knihy „O súdnej medicíne“ si môžete tiež kúpiť knihu „Zerrikanské muchy a iné ohavnosti“, v ktorej sa dozviete práve o zerrikanských muchách. O týchto muchách sa tiež môžete dozvedieť od záhradníka pri špitály, keď budete chcieť, aby vám porozprával o svojej minulosti žoldniera a chce za to len niečo na jedenie. Tie muchy boli príčinou smrti a dostali sa do obete cez fisstech, ktorý mu podala Shani, ale mala ho práve od Raymonda.

Fáze Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki