Fandom

Zaklínač Wiki

Alina

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Alina

Alina je mladá dívka z Bahnic. Je dcerou starosty vesnice, Tobiase Hoffmana.

Schyluje se k její svatbě s Juliánem, bohatým kupcem z Koviru, což se nehodí její sestře Celině a poetu Adamovi, který je do ní tajně zamilován. Je hlavní postavou úkolu V poledním žáru.Ze začátku ji lze potkat v jejím domě v Bahnicích. Později, poté co se stane polednicí, se obvykle toulá kolem ruin mlýna.

Zdá se být podivně odevzdaná svatbě s Juliánem a snad ho má i ráda, ale také nejeví žádné známky toho, že by hodlala ukončit svůj románek s Adamem, kterému se oddává každý den v poledne v maliní v polích. Vypadá to, že opravdu žárlí na to, jak se Celina snaží získat pozornost, ale toto úsilí nepřináší žádné ovoce.

Také si vytvořila docela silné pouto k Alvinovi. Vroucně by si přála ho adoptovat a vychovávat, ale Julián nevypadá, že by se rád staral o dítě, které se zdá být zřídlem.

Žárlivost mezi sestrami jednou vyvrcholí a Celina omylem svou sestru zabije. Poblíž maliní do Aliny strčí, čímž upadne a bouchne se hlavou o kámen, což jí okamžitě usmrtí. Kvůli tomu, jakým způsobem zemřela, se vrátí jako polednice a je odsouzena se navěky toulat kolem polí.

Úkoly Editovat

Dívka z vesnice Bahnice. Brzy se bude vdávat za kupce Juliána, bez ohledu na závistivou sestru Celinu i zamilovaného Adama.

Galerie Editovat

Konec spoileru.

V síti Wikia

Náhodná Wiki