Fandom

Zaklínač Wiki

Abigail

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Abigail

Vědma, žijící v Podhradí (Kapitola I). Po nějakou dobu se stará o Alvina, poskytne vám i informace o Bestii a položí starořeckou hádanku (Co je to: ráno to má 4 nohy, v poledne 2, večer 3 ?). Nakonec se musíte rozhodnout jestli se jí zastanete nebo budete souhlasit s Velebníčkem, který ji viní za problémy vesnice.

Pokud ji necháte upálit, dozvíte se, že patří mezi kultisty Pavouka se lví hlavou; pokud ji zachráníte, setkáte se s ní opět v Kapitole IV, kde vám pomůže s několika úkoly - především "V poledním žáru" bude mít o trochu optimističtější zakončení.

Úkoly Editovat

Velebný pán oznámil věrným, že to Abigail seslala kletbu pekelného psa. Na čarodějku vyrazil vzteklý dav. Rozhodl jsem se, že si vědma smrt nezaslouží, a před davem jsem ji ochránil. Abigail odešla pryč z podhradí. Navždy.

Velebný pán oznámil věrným, že to Abigail seslala kletbu pekelného psa. Na čarodějku vyrazil vzteklý dav. Rozhodl jsem se, že se do věcí podhradí nebudu plést. Krátce po mém odchodu vesničané Abigail upálili.

Ve vísce v podhradí sídlí vědma jménem Abigail. Ačkoli si u ní všichni obyvatelé kupují byliny a elixíry, není mezi nimi čarodějka příliš oblíbená.

Ve vísce Bahnice jsem se opět setkal s Abigail. Vědma stále prodává bylinky a elixíry.

Konec spoileru.

V síti Wikia

Náhodná Wiki