Fandom

Zaklínač Wiki

Škola vlka

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Wolf School medallion.png

Škola Vlka je zaklínačská škola sídlící na hradě Kaer Morhen, v horách v zemi Keadwen. Mezi její nejznámější členy náleží zaklínač Geralt z Rivie. Alespoň v omezené míře asi fungovala déle než ostatní Školy.

Hrad Kaer Morhen byl v historii několikrát napaden, ale vždy dál mohl sloužit jako zázemí zaklínačů Školy vlka. Poprvé jej napadl dav lůzy v době, kdy zde ještě žilo mnoho zaklínačů, mágů  a jejich žáků. Také v  té době fungovalo několik věží a útočišť v okolí hradu, které byly používány k výcviku a výzkumům. Dav všechny přítomné zabil, stavby v okolí zničil a samotný hrad silně poškodil. Tehdy přežilo jen několik zaklínačů, kteří v té době byli mimo hrad. Mezi nimi nejstarší Vesemir, který se pak stal velmistrem Školy vlka. 

Druhý útok vedla zločinecká organizace Salamandra. Za pomoci najatých vrahů a mágů, ukradli členové Salamandry zaklínačské elixíry a ještě více poničili hrad.

Třetí útok byl veden elfským Divokým honem, a jeho cílem bylo mimo jiné zajetí Ciri, jakožto dítěte Starší krve, o kterou se členové Školy vlka starali a vycvičili z ní také zaklínačku. Ciri přitom neprošla zaklínačskými mutacemi, ale její nadlidské schopnosti pocházely ze Starší krve., Při tomto posledním útoku zahynul velmistr Vesemir a správy hradu se ujal jeden z nejmladších  zaklínačů Eskel. 

Všemi jejími známými příslušníky jsou:

V počítačových hrách Zaklínač se vyskytují ještě  další zaklínači ze Školy Vlka; jsou to:

Další zaklínačské školy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki