Fandom

Zaklínač Wiki

Řád planoucí růže

1 677stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Původně Řád bílé růže, díky činnosti charismatického Jakuba z Aldersbergu se přeměnil na jednu z nejmocnějších vojenských sil v Temerii, změnil jméno i svůj program. Začal se zaměřovat na získávání nových, oddaných lidí a nastolení pořádku v království a to i za cenu represí proti nelidskému obyvatelstvu. Říká se, že důvodem k mnoha pogromům byla pouze Jakubova fanatická nenávist vůči elfům.

Zápisy do RejstříkuEditovat

Rejstřík Řád planoucí růže

"Řád planoucí růže založil po válce s Nilfgaardem charismatický vůdce Jakub z Aldersbergu z pozůstatku rozpadajícího se Řádu bílé růže. Jako cíl si stanovil ochranu lidí před příšerami a veškerým zlem a oživení víry ve Věčný oheň. Hlavní sídlo řádu se nachází ve Wyzimě, po celé Temerii jsou rozsety četné další kapituly."'

"Podle autora knihy "Následky války" je Řád planoucí růže podceňovaná síla, které se nevěnuje dostatek pozornosti. Velmistr je fanatik, vypočítavý a zkušený, ale stále fanatik. Autor navíc tvrdí, že Řádu planoucí růže jde o získání vlády nad co největším počtem lidí. Z toho důvodu vede válku s jinými tajnými skupinami, například s konventem čarodějek. Pronásledování vědem a proměněnců pouze připravuje půdu pro chystaný útok na čarodějky."

ZdrojeEditovat

PostavyEditovat

a steel Order shield

V síti Wikia

Náhodná Wiki