FANDOM

People Gardener
V počítačové hře můžete čističe bot potkat kousek od domu detektiva Raymonda ve chrámové čtvrti. Ví toho podezřele hodně o situaci ve Wyzimě, když se ale o tom v rozhovoru zmíníte, přeruší s vámi rozhovor.

Pokud jste opili Talara, dá vám zdánlivě bezcenou knihu, Shadow People, or the story of His Majesty's Secret Service. Pokud oslovítě čističe bot podruhé, objeví se možnost dát mu dárek, dejte mu tedy tu knihu.

At this point, he says "You know who I am... ahem, I thought that scroll had disappeared for good.", which confirms that he is in fact Ori Reuven. After a bit more conversation, he gives you the Prophet Lebioda's signet ring, which will help Geralt get past Grandma at Shani's place.

Nesrovnalosti s knihou Editovat

Protožel měl po válce s Nilgaardem Ori Reuven strávit v různých vězeních 6 let a hra se odehrává 5 let po poslední knize, Ori by měl být stále ve vězění and even if he was released he should be more of a human ruin, nowhere near the more or less healthy condition in which Geralt encounters him. (To be fair, his is the same model used for most beggars...)